.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پیگیری نماینده منتخب بهشهر،شرکت حفاری شمال ماندنی شد
با توجه به فعالیت این شرکت و اهمیت اقتصادی و ساخت پروژه عظیم سکوی نیمه شناور توسط مجتمع صنعتی دریای ایران صدرا و عملیات حفاری در دریای خزر و همچنین اشتغال چند صد نفر در این شرکت به عنوان یکی از مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار مهم بوده و اقدامات ...

انتقال شركتها فعال و داراي قدمت چندين ساله ، فروش قطعات و كارخانجات نساجي و... جابجايي ساخت كارخانه هاي خودروسازي و انتقال آن به استانهاي ديگر چند سالي است كه استان مازندران را مي آزارد .
شمال نيوز در گزارشي از نماينده منتخب بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی خبراز تصمیم شرکت ملی حفاری نفت مبنی بر انتقال شرکت حفاری شمال مستقر در منطقه اقتصادی بهشهر و نکا به استان فارس برخورد و واكنش شديد دکتر احمد علي مقيمي را داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،مقيمي با پافشاري و پيگيري و جلوگيري از انتقال عظيم ترين پروژه حفاري کشورهای حاشیه خزر، اجازه نداد بار ديگر شمال کشور شاهد ازدست دادن يك پروژه مهم و حیاتی ديگر باشد. 

با توجه به فعالیت این شرکت و اهمیت اقتصادی و ساخت پروژه عظیم سکوی نیمه شناور توسط مجتمع صنعتی دریای ایران صدرا و عملیات حفاری در دریای خزر و همچنین اشتغال چند صد نفر در این شرکت به عنوان یکی از مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار مهم بوده و اقدامات نماینده نماینده منتخب بهشهر و نکاء در جهت ابقا و جلوگیری از انتقال این شرکت به خارج از استان جای بسی تقدیر است.

قابل ذکر است امتیازاتي که اخیراً با پیگیریهای مدیران استانی جهت احداث صنایع مادر از جمله خودروسازی- پالایشگاه – پتروشیمی در شهرهای مختلف استان نيز مطرح بوده است که به دلیل برخی مشکلات جزیی مسئولین ،انجام این پروژه ها عملیاتی نشده و یا به استانهای دیگر انتقال یافته است که ضرورت پیگیریهای آن توسط مسئولین بویژه نمایندگان منتخب هشتم که با انگیزه بیشتر و دیدگاههای ملی نیازمند است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1388
چرا چشم شهرهای دیگر به شهرستان بهشهر است؟ به جای اینکه کاری برای شهرشان بکنند چشم به امکانات شهر دیگر می دوزند. علاوه بر حفاری شمال، دانشگاه علم و صنعت نیز از چشم زیاده خواهان دور نماند ولی این دانشگاه هم همانند حفاری شمال در بهشهر ماندگار شد. تآسیسات مهم این شهرستان که در ساحل قرار گرفته اند نیز با نام شهر مجاور مطرح می گردند. امیدوارم دست همه زیاده خواهان از شهر تاریخی بهشهر کوتاه شود.
مهدی پور 4 آذر 1388
شرکت حفاری شمال و پایانه نفتی به گفته نمایندگان دولت در وزارت نفت جزو شهرستان نکا است , آیا نام خط لوله نفت نکا جاسک به گوشتان خورده است؟! به نظر من عزیزان بهشهری دیگه خیلی زیاده خواه هستند و دیگه شورش را در آورده اند آن از اعتبارات و بودجه هایی که از شهرستان نکا به بهشهر می رود اینهم از تاسیسات میدین بهشهر!! اگر به حرف اینها باشد باید کل شهرستان نکا را جزو بهشهر بکنند!!!!
نا شناس 5 آذر 1388
زماني كه سكوي ايران البرز در كشتي سازي صدرا به آب انداخته شد، رسانه ها آن را با نام نكا مطرح كردند ولي اعتراض فرماندار بهشهر باعث شد تا در خبرهاي بعدي ار نام نكا استفاده نشود. اگر اين صدرا يا پايانه نفتي در نكا قرار دارد پس چرا فرمانداري نكا مسئوليتي در قبال آن منطقه ندارد؟!!!!
نا شناس 9 دي 1388
راست می گویید اسم بهشهر رو یا اصلا نمی نویسن اگه می نویسن بقلش داخل پرانتز می نویسن (نکا)
نکای 11 دي 1388
نکا چوب و پایانه نفتی وکشتی سازی وایران صدرا وحفاری شمال خاک تو سر مسولین نکا
محمد 8 مرداد 1389
با سلام خدمت دوستان عزيز اين رفتار و زیاده خواهی مسئولان نکایی انسان را به یاد رژیم صهیونیستی اسرائیل می اندازد که مردم فلسطین و هر چه که داشتند را به زور از آنها گرفتن و ادعای مالکیت می کنند می اندازد من می ترسم که با این اوضاعی که پیش می رود تا چندی دیگر سند خانه هایمان را هم به مسئولین نکایی بدهیم تا در آنجا شهرستان چه عرض کنم ایالت نکا را گسترش دهندمسئولین بهشهری لطفا از خواب خرگوشی بیدار نشوید بخوابید که شهر امن امان است نکایی ها بیدارند شما بخوابید
سيخونك 4 مهر 1390
شركت حفاري شمال با سه ساختمان و چيزي حدود 250 تا 300 نيرو اعم از پسرخاله ها و دختر عمه ها در تهران مستقره و يكي ازپايگاه هاي عملياتي اش تو بهشهره با چيزي حدود150 نيرو . نيروهاي غير بومي فراوان و نيروهاي بومي اندك روي سكوها كه متاسفانه غالبا به كارهاي خدماتي مشغول اند. اي كاش كمي از اين حس ناسيوناليستي شهرستان نكا و بهشهر و جنوب و شمال در عرق ملي مون بود و واسه منافع ملي تصميم مي گرفتيم ار اختلاف دو تا شهر شمالي هر چه بود عايد فرصت طلباني شد كه منافع فامياي جنوب كشوري رو به منافع ملي ترجيح دادند. راستس ما و مسئولين ما در كجاي اين قصه ايم؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.